بایگانی نوشته‌ها


همه چیز درباره دستگاه کالر آیدی

همه چیز درباره دستگاه کالر آیدی

کالر آیدی دستگاهی است که از یک سمت به چندین خط تلفن و از سمتی دیگر به  واسطه ی کابل USB یا کابل سریال به کامپیوتر و لپ تاپ تان وصل می شود و در  زمانی که تماسی از بیرون با یکی از خطوط وصل شده به دستگاه برقرار شود،  شماره ی تماس گیرنده به همراه اطلاعات آن، از طریق کالر آی دی بر صفحه ی  کامپیوتر یا لپ تاپ تان به نمایش گذاشته می شود.کالر آیدی با طراحی و ساخت کم حجم، مقاوم، سبک و زیبا جهت کاربری نرم افزار  های کاربردی فروشگاهی، اداری و عمومی همچون سیستم های یکپارچه مالی،  موسسات تاکسی سرویس، رستوران ها، نرم افزار های خدماتی پس از فروش، پیک و  دیگر مراکز خدماتی که در آن ها بیشترین ارتباط با مشتریان از طریق تماس  تلفنی برقرار می شود، در جهت جلوگیری از اتلاف وقت در زمان شناسایی و ثبت  سفارش، مورد توجه  بسیاری از اصناف قرار گرفته است.

افزایش فروش و رضایتمندی مشتری با ضبط مکالمات تلفنی

افزایش فروش و رضایتمندی مشتری با ضبط مکالمات تلفنی

هر نوع کسب‌وکاری می‌تواند از اجرای نرم‌افزار ضبط مکالمات سود ببرد.  تماس‌های تلفنی ارزشمندترین منبع برای مدیریت بهتر کسب‌وکار می باشد. در  بسیاری از کشورها، ضبط مکالمات تلفنی از سوی قانون در برخی صنایع اجباری  است. با وجود استفاده مردم از شبکه ها اجتماعی ، اکثریت مشتریان برای  اطمینان بیشتر و همچنین دریافت پاسخ سوالات خود ، اقدام به تماس تلفنی می  کنند. استفاده از نرم‌افزار ضبط تماس روزانه یک مزیت مهم در بازار  رقابتی بین کسب و کارها می باشد. با این وجود، فقط ضبط صدا کافی نیست برای  هر کسب‌وکار باید سیستمی برای پاسخ دادن و ارزیابی تماس‌ها ایجاد شود.

راهنمای خرید کالر آیدی ؛ 6 نکته مهم در انتخاب بهترین کالر آیدی

راهنمای خرید کالر آیدی ؛ 6 نکته مهم در انتخاب بهترین کالر آیدی

​​​​خرید و انتخاب کالر آیدی  مناسب ممکن است کار سختی باشد و نیاز به یک راهنمای جامع و مناسب دارد. در این مطلب می‌خواهیم راهنمای خرید کالر آیدی و اشتباهاتی که ممکن است هنگام خرید کالر آیدی انجام دهید را با هم بررسی کنیم.

همیشه حق با مشتری نیست

همیشه حق با مشتری نیست

حتما همیشه  عبارت همیشه حق با مشتری است را زیاد دیده و شنیدیده اید.  زمانی این عبارت یک قانون مطلق بود اما به یک نکته باید دقت کرد که هر  عبارتی ممکن است در گذر زمان دچار تحول و تعدیل بار معنایی گردد و در طی  زمان ، با تغییرات رفتار مشتریان، فرهنگ خرید یک جامعه، کاربرد اصلی  خود  را از دست میدهد.