جهت اطلاع از قیمت ها و خرید دستگاه ضبط مکالمات تلفنی اینجا کلیک کنید

ضبط مکالمات برای چه کسب و کاری مناسب است؟

هر نوع کسب‌وکاری می‌تواند از اجرای نرم‌افزار ضبط مکالمات سود ببرد. تماس‌های تلفنی ارزشمندترین منبع برای مدیریت بهتر کسب‌وکار می باشد. در بسیاری از کشورها، ضبط مکالمات تلفنی از سوی قانون در برخی صنایع اجباری است. با وجود استفاده مردم از شبکه ها اجتماعی ، اکثریت مشتریان برای اطمینان بیشتر و همچنین دریافت پاسخ سوالات خود ، اقدام به تماس تلفنی می کنند.

 استفاده از نرم‌افزار ضبط تماس روزانه یک مزیت مهم در بازار رقابتی بین کسب و کارها می باشد. با این وجود، فقط ضبط صدا کافی نیست برای هر کسب‌وکار باید سیستمی برای پاسخ دادن و ارزیابی تماس‌ها ایجاد شود.

برای ضبط مکالمات تلفنی به چه چیزهایی احتیاج داریم؟

در گذشته،  ضبط مکالمات تلفنی نیاز به مقدار زیادی پول برای تامین سخت‌افزار و متخصص  داشت اما امروز با توسعه تکنولوژی، تمام چیزی که یک کسب‌وکار برای ضبط  مکالمات تلفنی نیاز دارد، یک سخت افزار و نرم‌افزار ضبط مکالمات و فضایی  برای ذخیره‌سازی (کامپیوتر) است که ثبت خودکار تماس‌های انجام گیرد.

ضبط مکالمات چطور به بهبود کسب و کار شما کمک می کند  ؟

برآورد هزینه ها و برنامه ریزی  تماس

سیستم های ضبط مکالمه علاوه بر ذخیره تماس صوتی، اطلاعاتی مانند محاسبه زمان تماس‌های ورودی و خروجی را نیز ذخیره می‌نمایند. با این اطلاعات به طور مثال شما می‌‌توانید بفهمید در سه ماه گذشته چند ساعت تماس خروجی داشته اید؟ اوج زمان تماس ورودی مربوط به چه ماهی است ؟ کدام خط بیشترین میزان ورودی تماس را داشته است ؟

کنترل کیفیت عملکرد پرسنل پاسخگو

شما با بررسی مکالمات ضبط شده می‌توانید عملکرد گروه یا یک پرسنل را زیر نظر بگیرید و متوجه نحوه و کیفیت پاسخگویی فرد مورد نظر بشوید. به طور معمول وقتی شخصی احساس کند که در حال ارزیابی می باشد، بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد.

 تصمیم گیری بهترپرسنل با بررسی مکالمه قبل انجام خدمت

فرض کنید مشتری خدمتی را از شما می‌خواهد و بعد پایان تماس شما در ارائه نوع خدمت درخواستی دچار شک و تردید می‌شوید . با ضبط مکالمات، امکان دوباره گوش دادن به این مکالمات برای دریافتن جزییات وجود دارد.شما می توانید با مراجعه مجدد به مکالمه ضبط شده دقیقا مطابق درخواست مشتری خدمت را ارائه دهید.

حل اختلافات بین مشتری و پرسنل

بارها پیش آمده است که مشتری از نوع، نحوه یا زمان دریافت خدمت شکایت دارد. برای حل این مشکلات حتما باید مکالمات بررسی شود. جمله " همیشه حق بامشتری است " همیشه هم درست نیست، ضبط صوتی می‌تواند اختلافات را حل کند. همچنین از کسب و کار شما در برابر شکایت های احتمالی به سازمان های مختلف محافظت کند. 

 ارتقاء خدمات محصول و پشتیبانی به مشتری

با ضبط مکالمات، بهبود کیفیت در قسمت‌های مختلف یک سازمان رخ خواهد داد، مهمترین استفاده از مکالمات ضبط ‌شده برای آموزش کارمندان است. شما می توانید با بررسی مکالمات ضبط شده از ضعف های محصولات خود مطلع شوید. به طور مثال می توانید بدانید کدام محصول و به چه علت بیشترین حجم مکالمه را داشته است؟ یا کدام پرسنل روش بهتری را برای حل مشکلات به مشتری ارائه می دهد. 

  ارتقاء و آموزش پرسنل پاسخگو با بررسی بهترین نمونه های مکالمات ضبط شده

آموزش صحیح و سریع پرسنل همیشه جزء دغدغه‌های شرکت ها بوده است. می‌توان از ضبط صدا به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده کرد. درباره لحن مکالمات و سرعت صحبت کردن به کارمندان جدید آموزش داد. شما می توانید با بازپخش بهترین مکالمات ضبط شده روند آموزش را تسریع ببخشید. با داشتن کارمندان حرفه‌ای‌تر حتما کیفیت ارائه سرویس بهبود پیدا خواهد کرد.

جلوگیری از تماس های غیر ضروری

با استفاده از این سیستم ها شما می توانید از تماس‌های شخصی و غیر ضروری کارمندان جلوگیری نمایید یا در صورت انجام آن مطلع شوید. با حذف تماس های غیر ضروری می توانید تماس ورودی بیشتری بگیرید و امکان فروش بیشتری را داشته باشید و همچنین هزینه های تماس های شخصی پرسنل را کاهش دهید.

جهت اطلاع از قیمت ها و خرید دستگاه ضبط مکالمات تلفنی اینجا کلیک کنید