ضبط مکالمه چهار خط تی لاین TK-404

ضبط مکالمات چهار خط تی لاین TK-404

از {{model.count}}
4,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کالرآیدی   TK-404 برند تی لاین «T-Line»  علاوه بر مانیتورینگ خطوط تلفن ، امکان ضبط  مکالمات بروی کامپیوتر را نیز دارند . این سری از کالرآیدی ها با پورت  سریال (V-Com) کار می کنند.کالر آیدی هایی که امکان ضبط مکالمات را بر روی  کامپیوتر فراهم میکنند، امکانات گسترده ای را برای کاربران فراهم می آورند.  یکی از این قابلیت ها، آموزش پرسنل و اپراتورهای تلفن با استفاده از  مکالمات ضبط شده است.از دیگر ویژگی هایی که از این طریق ایجاد می شود،  میتوان به ارتقا و بهینه سازی عملکرد مشتری مداری سازمان ها اشاره کرد.  عملکرد سیستم صدای مشتری که امروزه سازمانها و شرکتها بسیار به آن توجه می  کنند با ضبط مکالمات و تشخصی خودکار تماس گیرنده بسیار بهبود می یابد.کالر  آیدی ضبط مکالمه TK-404 قادر است تا 4 خط را به طور همزمان در هارد  کامپیوتر شما ذخیره نماید. فرمت فایل ایجاد شده از نوع WMA می باشد و  تقریبا به ازای هر یک دقیقه ضبط 1 مگابایت به حجم فایل اضافه می‌گردد.برای  سهولت استفاده یک عدد نرم افزار رایگان جهت مدیریت تماس ها،  همراه با  دستگاه ارائه می گردد.

وقتی صحبت از کالر آیدی می‌شود اولین چیزی که به ذهن می‌رسد دستگاهی برای نمایش شماره تلفن است. این ویژگی امروز برای تمام گوشی‌های تلفن فراهم‌شده و نیازی به تهیه دستگاه اضافی نیست. اما با پیشرفت تکنولوژی، عملکرد کالر آیدی هم دستخوش تغییر شده است. امروزه از کالر آیدی برای ضبط مکالمات استفاده می‌شود.دستگاه‌ها کالر آیدی تنوع بسیاری دارند. یکی از برندهایی که اقدام به تولید این محصولات کرده، تی لاین است. کالر آیدی ضبط مکالمات تی لاین مدل TK-404 یکی از محصولات این برند است. این مدل برای افرادی که تمایل به شناخت مشتری قبل از تماس و سنجش کیفیت پاسخ‌گویی عوامل به مشتری را دارند انتخاب مناسبی است. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می‌شویم.

طراحی

طراحی این مدل مانند یک مودم رومیزی است. کالر آیدی ضبط مکالمات تی لاین مدل  TK-404 سفید رنگ و به صورتی طراحی‌شده تا فضای زیادی را اشغال نکند.ضبط مکالمات Tk-404  داری بدنه صاف و صیقلی و با کیفیت می باشد . در پشت این کالر آیدی پورت‌های اتصال به تلفن و پورت USB جهت اتصال به کامپیوتر قرار دارد. در قسمت جلو چراغ‌های نشان‌گر وضعیت خط و خاموش و روشن بودن فراهم‌شده است. طراحی ساده باعث شده تا استفاده از این مدل برای تمامی افراد آسان باشد. قسمت زیرین این مدل پایه‌های بسیار کوچکی تعبیه‌شده تا از لغزش و افتادن این کالر آیدی جلوگیری کند. این پایه‌های باعث شده تا با قرار دادن این محصول روی میز، نگرانی از افتادن آن نداشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این محصول قابلیت اتصال آن به دیوار است. برای زمانی که فضای کافی روی میز کار ندارید این ویژگی کارایی بسیاری دارد.

عملکرد

حتماً برایتان پیش‌آمده تا به خدمات پس از فروش شرکتی تماس بگیرید و با این جمله که مکالمات شما به‌منظور بهبود کیفیت پاسخ‌گویی ضبط می‌شود مواجه شده باشید. برای ضبط مکالمات باید از کالر آیدی استفاده کنید. کالر آیدی ضبط مکالمات تی لاین مدل TK-404 امکان ضبط مکالمات 4 خط همزمان را به شما می‌دهد. این محصول فایل‌های ضبط‌شده را با فرمت wma در هارد کامپیوتر ذخیره می‌کند. این فرمت برای تمام کامپیوترها استاندارد است و تبدیل آن به mp3 به‌آسانی امکان‌پذیر است. طبق ادعای شرکت سازنده درازای 1 دقیقه مکالمه ضبط ‌شده، 1 مگابایت فضا نیاز دارید. درعین‌حال که فایل‌های ضبط ‌شده  کیفیت قابل قبولی دارند، حجم کم فایل ایجاد شده باعث شده با ظرفیت های بالای هاردهای امروزی شما بتوانید تا سال ها مکالمات خود را ضبط و آرشیو نمایید. به طور مثال با یک هارد 500 گیگابایتی می توان بیش از 8500 ساعت  ضبط مکالمات را انجام داد با استفاده از این محصول می‌توانید نحوه صحبت همکارانتان را با مشتری و مراجعه‌کنندگان مانیتور کنید..با این ویژگی تمامی کسب و کارهایی که خدمت در محل مشتری ارائه می دهند می توانند قبل از ارائه خدمت برای اطمینان بیشتر درخواست مشتری خورد را مرور نمایند. همچنین مدیران با ضبط مکالمات مشتریان و کارمند می توانند در صورت شکایت مشتری با مرور مکالمات ضبط شده به شکایات رسیدگی کنند . یکی دیگر از موارد استفاده از کالر آیدی ضبط مکالمات در جهت آموزش پرسنل جدید نیز می باشد . این ویژگی ها کمک بسیاری در ارتقا مشتری مداری و افزایش فروش سازمان‌ یا شرکتتان خواهد داشت

جمع‌بندی

کالر آیدی ضبط مکالمات تی لاین مدل TK-404 برای کسب و کارهایی مانند شرکت‌ها، آژانس های تاکسی سرویس ، رستوران، پیک، سوپر مارکت ها،  پیشنهاد می‌شود. با استفاده از این کالر آیدی می‌توانید قدم مثبتی در راستای بهبود مشتری مداری و افزایش فروش شرکتتان بردارید. این مدل به صورتی طراحی‌شده تا کار با آن آسان باشد و فضای زیادی را اشغال نکند.


تعداد خطوط
4
پورت خروجی
USB
پروتکل ارتباطی
V-Com
ابعاد دستگاه
180*120*40 میلیمتر
وزن
450 گرم
ابعاد بسته بندی
230*190*70 میلیمتر
متعلقات
کابل USB
CD

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...