وبلاگ


افزایش فروش و رضایتمندی مشتری با ضبط مکالمات تلفنی

افزایش فروش و رضایتمندی مشتری با ضبط مکالمات تلفنی

هر نوع کسب‌وکاری می‌تواند از اجرای نرم‌افزار ضبط مکالمات سود ببرد.  تماس‌های تلفنی ارزشمندترین منبع برای مدیریت بهتر کسب‌وکار می باشد. در  بسیاری از کشورها، ضبط مکالمات تلفنی از سوی قانون در برخی صنایع اجباری  است. با وجود استفاده مردم از شبکه ها اجتماعی ، اکثریت مشتریان برای  اطمینان بیشتر و همچنین دریافت پاسخ سوالات خود ، اقدام به تماس تلفنی می  کنند. استفاده از نرم‌افزار ضبط تماس روزانه یک مزیت مهم در بازار  رقابتی بین کسب و کارها می باشد. با این وجود، فقط ضبط صدا کافی نیست برای  هر کسب‌وکار باید سیستمی برای پاسخ دادن و ارزیابی تماس‌ها ایجاد شود.

راهنمای خرید کالر آیدی ؛ 6 نکته مهم در انتخاب بهترین کالر آیدی

راهنمای خرید کالر آیدی ؛ 6 نکته مهم در انتخاب بهترین کالر آیدی

​​​​خرید و انتخاب کالر آیدی  مناسب ممکن است کار سختی باشد و نیاز به یک راهنمای جامع و مناسب دارد. در این مطلب می‌خواهیم راهنمای خرید کالر آیدی و اشتباهاتی که ممکن است هنگام خرید کالر آیدی انجام دهید را با هم بررسی کنیم.

همیشه حق با مشتری نیست

همیشه حق با مشتری نیست

حتما همیشه  عبارت همیشه حق با مشتری است را زیاد دیده و شنیدیده اید.  زمانی این عبارت یک قانون مطلق بود اما به یک نکته باید دقت کرد که هر  عبارتی ممکن است در گذر زمان دچار تحول و تعدیل بار معنایی گردد و در طی  زمان ، با تغییرات رفتار مشتریان، فرهنگ خرید یک جامعه، کاربرد اصلی  خود  را از دست میدهد.