روش‌ها و هزینه‌های ارسال

روش های ارسال

سعی  ما در تیلدا کیش بر این  است که سفارشات شما عزیزان در سریع‌ترین زمان ممکن  به دست شما برسد. در  تیلدا کیش دو روش برای ارسال سفارشات در نظر گرفته شده  است که با توجه به  موقعیت مکانی، شما می‌توانید یکی از این روش‌ها را هنگام  ثبت سفارش انتخاب  نمایید:

- ارسال با پیک (مناطق بیست گانه شهر تهران)

- ارسال با پست ، تیپاکس یا ایران پیام (برای سراسر کشور)

هزینه های ارسال

هزینه ارسال سفارشات در تیلدا کیش با توجه به روش ارسال متفاوت است. کلیه هزینه های حمل به صورت پس کرایه توسط مشتری پرداخت خواهد شد.


ارسال با پیک (مناطق بیست گانه شهر تهران)

در   روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۲:۰۰ (پنج شنبه ها تا ۱۱:۰۰) سفارش خود را   نهایی کنید، سفارش شما همان  روز ارسال می شود  و اگر خارج از این بازه  زمانی سفارش  خود را ثبت کنید، سفارش شما تا ۲۴ ساعت کاری ارسال خواهد شد.

سفارشات  تهران در صورت ثبت سفارش در بازه اعلام شده حداکثر تا 2 ساعت توسط پیک و  سفارشات شهرستان حداکثر تا 2 الی 3 روز کاری ارسال خواهد شد.

ارسال با پست پیشتاز و باربری (برای سراسر کشور)

در   روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۲:۰۰ (به غیر از پنج شنبه ها) سفارش خود را   نهایی کنید، سفارش شما تا ۲۴ ساعت تحویل مرکز پست خواهد شد و اگر خارج از   این بازه زمانی سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما ۱ روز کاری بعد تحویل   مرکز پست خواهد شد.

کد  پیگیری مرسوله همچنین از طریق پیامک و ایمیل  نیز به دست شما خواهد رسید. کد  پیگیری مرسوله پستی یک کد عددی چند رقمی  است که با کمک آن می‌توانید وضعیت  مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری کنید. معمولا ارسال پست پیشتاز برای مراکز استان ها سریعتر از سایر نقاط کشور انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتر درباره پست پیشتاز

این   سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد که عملیات پستی آن از لحظه قبول   تا توزیع در داخل و خارج کشور در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.  بهبود  و توسعه بخشیدن به این سرویس مستلزم توجه مشتریان به نکات زیر است :

- استفاده از کد پستی عملیات را سریعتر و دقیق تر می کند.

- استفاده از لفاف مناسب برای بسته بندی مرسولات از آسیب رسیدن به آن جلوگیری میکند.

- در صورت دیر رسیدن یا مفقود شدن مرسوله به مشتری غرامت پرداخت می گردد.

-   در صورت عدم حضور گیرنده مرسوله برای وی اطلاعیه صادر و پس از مراجعه  مجدد  و صدور اطلاعیه دوم ، مرسوله بمدت 5 روز در دفتر مقصد نگهداری و سپس  به  فرستنده عودت داد میشود. ضمنا در خصوص صنادیق شخصی مدت نگهداری مرسولات   پیشتاز برای افراد حقیقی 7 روز و برای اشخاص حقوقی 10 روز میباشد.

-   در صورت عدم دسترسی به شخص گیرنده در نشانی مراکز دولتی ، نظامی یا  آموزشی  و یا مجتمع های مسکونی مرسوله به دبیرخانه یا نماینده تعیین شده  تحویل می  شود.

- در صورت نیاز به آگاهی از سرنوشت مرسوله می توان حداکثر تا سه ماه بعد از تحویل مرسوله در واحد پستی مبداء مراجعه و اقدام نمود.